Zawsze jest właściwy czas na zrobienie tego, co należy... Kocham to, co robię przy pomocy igły, drutów i szydełka.







środa, 15 lutego 2012

Moje pierwsze pomysły na wielkanocne dekoracje.

Chociaż do Wielkanocy jeszcze sporo czasu,   myślę, że mozna pomału  szykować różne  dekoracje.
Popularne w necie jaja, zastapilam prostokątami o wymiarach 18 x 15 cm.
Myślę, że ładnie będą wyglądały powieszone w oknach.
Mozna je też umieścić na filcu według własnego uznania i będą małymi obrazkami.





Ciekawe jakie zamówienia złoży moja rodzinka, która juz ostrzy ząbki, na to co zrobię.
A ja zmykam realizować kolejne pomysly.
Witam nowe obserwatorki. Pozdrawiam cieplutko.

9 komentarzy:

MB Vintage pisze...

Pomysły świetne

Dorota pisze...

Bożenko ale mnie zaskoczyłas :)) Pozytywnie oczywiscie. Pozdrawiam.

Iga pisze...

fajny pomysł ...
są śliczniutkie :)
pozdrawiam

Robotkowe życie moje pisze...

MB Vintage dziekuję i pozdrawiam cieplutko

Dorotko ciesze się, zamierzam jeszcze Cię pozaskakiwać. Pozdrawiam cieplutko.

Iga dziekuję. Pozdrawiam cieplutko.

splocik pisze...

Pomysły super! :)
Ja mam tego zająca powiększonego i zamocowanego w kole do zawieszenia w oknie.
Ciekawa jestem Twoich dalszych pomysłów :)
Pozdrawiam ciepło

Anonimowy pisze...

śliczne te wielkanocne motywy :)Basia

Robotkowe życie moje pisze...

Splociku dziekuję. Ja wlasnie nie chcialam tradycyjnych zawieszek, dlatego wybralam taka formę. pozdrawiam cieplutko.

Basiu dziekuję. Pozdrawiam cieplutko.

Jolad6 pisze...

No to to jest rewelka

Robotkowe życie moje pisze...

Jolad6 oj chyba przesadzasz, ale dziekuję.Buziaki.