Zawsze jest właściwy czas na zrobienie tego, co należy... Kocham to, co robię przy pomocy igły, drutów i szydełka.







środa, 15 lutego 2012

Moje pierwsze pomysły na wielkanocne dekoracje.

Chociaż do Wielkanocy jeszcze sporo czasu,   myślę, że mozna pomału  szykować różne  dekoracje.
Popularne w necie jaja, zastapilam prostokątami o wymiarach 18 x 15 cm.
Myślę, że ładnie będą wyglądały powieszone w oknach.
Mozna je też umieścić na filcu według własnego uznania i będą małymi obrazkami.





Ciekawe jakie zamówienia złoży moja rodzinka, która juz ostrzy ząbki, na to co zrobię.
A ja zmykam realizować kolejne pomysly.
Witam nowe obserwatorki. Pozdrawiam cieplutko.

9 komentarzy:

MB Vintage pisze...

Pomysły świetne

Dorota pisze...

Bożenko ale mnie zaskoczyłas :)) Pozytywnie oczywiscie. Pozdrawiam.

Iga pisze...

fajny pomysł ...
są śliczniutkie :)
pozdrawiam

Robotkowe życie moje pisze...

MB Vintage dziekuję i pozdrawiam cieplutko

Dorotko ciesze się, zamierzam jeszcze Cię pozaskakiwać. Pozdrawiam cieplutko.

Iga dziekuję. Pozdrawiam cieplutko.

splocik pisze...

Pomysły super! :)
Ja mam tego zająca powiększonego i zamocowanego w kole do zawieszenia w oknie.
Ciekawa jestem Twoich dalszych pomysłów :)
Pozdrawiam ciepło

Anonimowy pisze...

śliczne te wielkanocne motywy :)Basia

Robotkowe życie moje pisze...

Splociku dziekuję. Ja wlasnie nie chcialam tradycyjnych zawieszek, dlatego wybralam taka formę. pozdrawiam cieplutko.

Basiu dziekuję. Pozdrawiam cieplutko.

jolad6@gazeta.pl pisze...

No to to jest rewelka

Robotkowe życie moje pisze...

Jolad6 oj chyba przesadzasz, ale dziekuję.Buziaki.