Zawsze jest właściwy czas na zrobienie tego, co należy... Kocham to, co robię przy pomocy igły, drutów i szydełka.







czwartek, 14 lutego 2013

Walentynki.

Witam!
Dla zakochanych, dla przyjaciól i innych miłych osób porobiłam kompleciki. Bardzo mi się podobają.

A jedna z osóbek wpadła na pomysł i cztery te większe serca przyozdobiły okno. Szkoda, że nie mam zdjecia.
Hasło jakie przyświecało koleżance, to - tu mieszka miłość. Bardzo ten pomysł spodobał mi się.
Pozdrawiam wszystkie Walentynki i Walentynów.

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Moja Mistrzyni szydełka!
serca boskie:)
uściski

Robotkowe życie moje pisze...

w małym domku - Moja bardzo zdolna uczennico dziękuję, hihi Buziaki.

Kasia pisze...

Bardzo ładne te serduszka i w dodatku czerwone:)

Robotkowe życie moje pisze...

Kasiu dziekuję, zrobiłam tez białe ale nie wkleiłam zdjęć. Pozdrawiam.

aniam1009 pisze...

Fajne serducha, a na oknie na pewno świetnie wyglądają :))

splcik pisze...

Serducha wspaniałe, w oknie muszą wyglądać pięknie :)
Pozdrawiam ciepło.

Robotkowe życie moje pisze...

aniam1009 dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam.

Splociku dziękuję i pozdrawiam. Może z zewnątrz uda mi się cyknąć zdjęcie.

splocik pisze...

Życzę radosnych, spokojnych i ciepłych Świąt Wielkanocnych

Unknown pisze...

YOURURL.com replica gucci bags you could try this out linked here helpful site he has a good point

smese pisze...

n5f91e1u26 l8u72s5k50 p7e96l9m94 k0q45b3l44 y7s87y5c49 g9a95k7a80