Zawsze jest właściwy czas na zrobienie tego, co należy... Kocham to, co robię przy pomocy igły, drutów i szydełka.







wtorek, 24 stycznia 2012

Obiecałam.

Obiecałam, że pokaże gwiazdki, ale śniegu za oknem nie widać mimo, że zima trwa. Wrócę do nich gdy pojawi się śnieg za oknem.
Obiecałam również, że pokażę co ostatnio mnie pochłonęło bez reszty.

Zachwycił mnie ten fartuszek. Nie namyślając się wiele przystąpiłam do dziergania.  Troszkę to trwało. Najgorszy byl pasek z 502 oczek łańcuszka, ale dalam radę.
 Uprany i ukrochmalony suszy się. Pokażę efekt w następnym poście.


Bardzo się cieszę, ze spodobały się moje podkładki. Mnie również, więc popełniłam jeszcze kilka. Zdjęcia bez aranżu nie są mojego autorstwa. Alutka 171 z forum Maranciaki zdolni i twórczy zrobiła im sesję zdjęciową. Alutko mam nadzieje, ze nie pogniewasz się za ich prezentację.

Alutko dziękuję.
Myślę, że podkładki te mogą być miłym prezentem walentynkowym. Chociaż podkładka z koniczynką na szczęście  ucieszyłaby chyba każdego obdarowanego.
Witam serdecznie moje "obserwatorki" i dziękuję.
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.

9 komentarzy:

K.Labedzka pisze...

Cudny fartuszek!

Dorota pisze...

Jestes NIESAMOWITA. Dzisiaj rozmawiałysmy na gaduli a Ty widze ze nie próznujesz :)) Podkładki sliczne i jakie ilosci :)) jestem bardzo ciekawa fartuszka. :)) Pozdrawiam bardzo, bardzo serdecznie... Dorota

Anonimowy pisze...

No Kochana, ja poproszę czerwone z serduszkiem... takim pełnym jak na pierwszym zdjęciu :) 6 szt... zresztą napiszę na @
Fartuszek jest za piekny żeby go używać, chyba, że jako ozdobę kuchni:)
Pozdrawiam
Basia

malagosia pisze...

Podkładki są bardzo ładne, a fartuszek jak z żurnala . Zapraszam na mój blog-

jolad6@gazeta.pl pisze...

Robestwiłas się, poszłaś w serie produkcyjną, czy juz zakończona czy produkcja serduszek jeszcze trwa? No tez nie mogę sie doczekać fartuszka, susz, pokazuj a my będziemy podziwiać- buźka

Kasiulka73 pisze...

Fartuszek śliczny a podkładeczki są super :))) Pozdrawiam!

jolajka pisze...

FArtuszek śliczny a i podkładki też, u mnie jest i śnieg i -15 mrozu

aureliamyszkaszara pisze...

piękne wszystkie :)

Robotkowe życie moje pisze...

Kasiu dziekuje, ale to jeszcze nie mój. Pozdrawiam.

Dorotko podkladek wiecej, bo to dobry prezent, sama wiesz. A fartuszek niebawem, Pozdrawiam.

Basiu podkladki zrobione, dziekuję. Pozdrawiam.

Witaj Malgosiu miło mi, dziekuję za zaproszenie. Zagladam. Pozdrawiam.

Jolad6 produkcja trwa. A fartuszek niebawem. Pozdrawiam.

Kasiulka73 dziekuję, ze zajżałaś.Ciesze się, że Ci sie spodobały.

Jolajka dziekuje za kolejne odwiedziny i mile slowa. U mnie tez zimno okrutnie. Pozdrawiam.

Aureliamyszkaszara dziekuję. którą wybralaś? Pozdrawiam.