Zawsze jest właściwy czas na zrobienie tego, co należy... Kocham to, co robię przy pomocy igły, drutów i szydełka.







sobota, 14 stycznia 2012

Na Dzień Babci i Dziadka z serduszkiem podkładka.

Pewna młoda osóbka poprosiła mnie o przygotowanie upominków dla swoich dziadków.
Ponieważ czasu  niewiele, więc haft nie wchodził w rachubę. Złapałam szydełko w ręce i oto co powstało:
Zdjęcia robione późnym wieczorem, na tak zwanego wariata. Moje umiejetnści  fotograficzne też pozostawiają wiele do życzenia., o ciekawej aranżacji nie wspominając. Ale cóż myślę że nabiorę wprawy.
Podkładki  jeszcze  nie usztywnione, a poza tym nie wiem które się spodobają. Ich wymiary przed usztywnieniem to 10 na 8 cm. Myśle, że pod filiżankę, szklankę czy kubeczek w sam raz.
Sesję moich gwiazdek pokażę z opóźnieniem.
Ku memu zdumieniu mam już sporo wejść, dziękuję za odwiedziny.

15 komentarzy:

dehajola pisze...

mozna zamowic? fajny pomysl

Robotkowe życie moje pisze...

Oczywiscie Jolu każda ilość. Buziaki.

MB Vintage pisze...

czy mogę zamówić ? jestem też zainteresowana innymi projektami

K.Labedzka pisze...

Bardzo fajny pomysł z takimi podkładkami! Wyglądają uroczo..tak od serca, cieplutko :))
Jesteś niesamowita! A ja muszę się przyznać, że jeden z dzwoneczków na choinkę, które to u Ciebie zamówiłam, teraz wykorzystałam do ozdoby głowy Tildowej lalki :) Prezentuje się uroczo jako nakrycie głowy ;))

Pozdrawiam cieplutko
Kasia

Gosia pisze...

Bardzo fajne serwetki.Pozdrawiam.

Joanna pisze...

Gdybym była tą szczęściarą, obdarowaną babcią, byłabym przeszczęśliwa :)) cudne podkładki !!!

jolajka pisze...

czerwona serduszkowa śliczna:)

malagosia pisze...

super podkładki, ja też dopiero założyłam bloga zapraszam ale mnie nie idzie aż tak dobrze

Robotkowe życie moje pisze...

Witam moje komentatorki.
MB Vintage - mam nadzieję,że sprostałam oczekiwaniom. Pozdrawiam.

Kasiu dziekuję. Myslę, że robiąc te rzeczy faktycznie wkladamy w to troszkę serca. A dzowneczek prezentuje się pięknie na Twojej cudnej lali. Pozdrawiam.

Joanna witam serdecznie. Podaj adres dzieciom, na przyszly rok chętnie zrobię dla "babci" specjalną podkladkę. Milo mi, ze przypadla Ci do gustu. Pozdrawiam.

jolajka równiez witam serdecznie, dziekuję. Pozdrawiam.

małgosia witam, dziękuję. Początki są straszne, jesli chodzi o prowadzenie blogu, ale myslę, że damy radę. Dziękuję za zaproszenie. Pozdrawiam.

splocik pisze...

Super podkładki, a fartuszek uroczy :))
Pozdrawiam ciepło.

Robotkowe życie moje pisze...

Witaj Splociku- dziekuję. Mam nadzieje,że orginal faruszka tez sie tak zaprezentuje. Pozdrawiam.

Robotkowe życie moje pisze...

Witaj Splociku- dziekuję. Mam nadzieje,że orginal faruszka tez sie tak zaprezentuje. Pozdrawiam.

JoKo pisze...

Jak ty robisz takie cuda! Ja widziałam kilka takich wzorów ale przechodziłam obok nich bo nie wiedziałam jak je robić!
A Tobie one tak fantastycznie wychodzą!

yanmaneee pisze...

supreme new york
balenciaga shoes
golden goose outlet
adidas gazelle
off white clothing
vans shoes
adidas nmd
vans outlet
supreme clothing
coach outlet online

Unknown pisze...

important link designer replica luggage This Site dolabuy ysl check this 7a replica bags wholesale