Zawsze jest właściwy czas na zrobienie tego, co należy... Kocham to, co robię przy pomocy igły, drutów i szydełka.







sobota, 26 maja 2012

Mamę mieć, mamą być.

Piękny, ciepły słoneczny dzień. Taki,  jakie uczucia mamy żywią do dzieci. Pełen słońca, ciepłą, zrozumienia, bez warunkowej miłości, czułości.
Tak wiele dostałam od swojej mamy, że zastanawiam się czy potrafię to samo oddać swojej córce.
Mam cichutką nadzieję, że tak, a jeśli nie to bardzo się staram.





Mamciu najukochańsza na świecie dziękuję Ci.

Miłego cudownego, pełnego wzruszeń, wspomnień i miłości dnia życzę wszystkim blogowym koleżankom, obserwatorkom i czytelniczkom.
Ciepło pozdrawiam.

11 komentarzy:

Bernadetta ( becia-b ) pisze...

Piękna serweta.

Anonimowy pisze...

Piekna serweta, piekne konwalie i piekne slowa...
Pozdrawiam z rownie slonecznej Brukseli :)
M.

Małgorzata pisze...

Prześliczna serwetka:))) Pozdrawiam cieplutko.

ewaf pisze...

Piękna:)

Gogusia pisze...

Piękna serweta, bardzo mi się podoba ten wzorek

Gogusia pisze...

Piękna serweta, bardzo mi się podoba ten wzorek

splocik pisze...

Pięknie...
Pozdrawiam ciepło.

Kasia pisze...

I mnie się podoba Twoja serwetka Bożenko:)) Zazdroszczę,że masz mamę... moja zmarła jak miałam 13 lat a było to 29 lat temu:((

Magdalena pisze...

Śliczna! :-)

Ewa pisze...

Ładne słowa,ładna serweta

martu pisze...

śliczny wzor!!!! czy masz moze jakis gotowy schemat,którym zechcialbys się podzielić,czy to autorskie wykonanie?